zaterdag 17 oktober 2020

Marklin 37349 SBB TEE

De feestdagen komen er al weer aan, 

de Snterklaassnoep ligt al weer 2 maanden in de winkel en de tuincentra zijn verbouwd tot kerstmarkt. 

Als ik dan een zeer fraaie lok via het forum kan kopen hoef ik niet lang na te denken, die lok mag in december voor me onder de kerstboom liggen! 

De kenner ziet vast dat het om een SBB Re 4/4 II gaat in TEE kleuren. 

Een zeldzame, eenmalige en veel gezochte lok. 

Nu Roco echter heeft aangekondigd de lok in 2021 uit te brengen had een forumlid bedacht 

om nu afscheid te nemen van deze Marklin lok en de nieuwe Roco lok te bestellen. 

Na het ophalen van de lok heb ik bij mijn schoonzus geholpen een appeltaart te bakken en op te eten, 

zodat het wat mij betreft om een zeer nuttig bestede middag ging! 

Hachelijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten