donderdag 4 juni 2020

Roco 79927 de Railforce One Shark

Vanaf de eerste dag dat deze locomotief rondreed en er plaatjes op internet circuleerden stond de lok op de 1e plaats van mijn wensenlijst.



Wat een schitterende print op een locomotief!



Natuurlijk hoopte ik dat mijn favoriete modeltreinenmerk Marklin de lok zou uitbrengen, echter Roco had exclusief de rechten gekocht en dus zou de lok alleen als Roco te koop komen.



Een flinke domper vond ik dat, de Roco Vectron is een stukje duurder dan de Marklin Vectron en bestaat voor het grootste deel uit plastic.



De Roco is wel mooier gedetailleerd en heeft ook een realistischer geluid.



Pas toen ik recent de echte lok op Sloterdijk zag was ik er weer van overtuigd dat de lok echt op mijn spoorbaan moet komen,



plastic Roco of niet, hij is zo indrukwekkend, daar houd ik heel lang spijt van als ik die niet koop!



Dinsdag kreeg ik een mailtje van meneer Huider in Heerhugowaard,



de lok stond op me te wachten,



na wat coronaproof pinnen mocht de lok mee naar huis.



Een bijzonder fraaie aanwinst,



vind ik.



Hachelijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten