zondag 11 april 2021

Marklin 39061 class 66 RRF

De class 66 stond al jarenlang op mijn lijstje, 



maar over de class 66 van Mehano was op internet te lezen dat de kap krom trekt en de class 66 van ESU vond ik afschuwelijk duur. 


Ik was dus best blij dat Marklin in 2019 de class 66 aankondigde, dat enthousiasme was weg toen ik de adviesprijs zag, 


die was ongeveer hetzelfde als de prijs van de ESU. 


Er zou dus geen class 66 op de spoortafel komen! 


In een ver verleden, in 2016, 


heb ik de class 66 van RRF (Rotterdam Rail Feeding) echt zien staan, 


de mooie print van deze lok maakt wel dat als ik een class 66 zou kopen, 


het deze moest zijn! 


Door een meevaller kon ik zaterdagmorgen toch meneer Harlaar bellen 


dat ik in een tijdslot langs wilde komen om een class 66 te halen. 


En zo stond zaterdagavond een nieuwe class 66 op de spoorzolder te brullen. 


Hoewel ik het nog steeds een hele dure lok vind, is het wel een hele gave lok! 


Op 2 april 2023 mag de class 66 mee naar Wim Vink: 
Wim had me gevraagd enkele locomotieven mee te nemen voor zijn raadplaatjes op zaterdag. 

Dat moeten dan locomotieven zijn die niet eerder te zijn zijn geweest op zijn baan. 

Hoewel de class 66 best een bekende bouwserie is waarvan ook veel modellen te koop zijn of zijn geweest, herinnerde ik me niet die bij Wim op de baan gezien te hebben. 

Dus ging de lok mee en heeft Wim er een mooie serie foto's van gemaakt. 

Die zijn hier te zien: Class 66 door Wim Vink

Ik heb ook een aantal foto's gemaakt die ik hier laat zien, wat me vooral opvalt met de foto's die Wim heeft geplaatst 

is dat zijn foto's veel meer (mooiere) kleuren hebben. 

Ik moet me daar toch eens in verdiepen! 

Hachelijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten