woensdag 9 mei 2018

Marklin 37219 Raillogix

Vrijdag stond op Facebook en op het 3-railforum



dat de Marklin Raillogix lok uitgeleverd was aan de winkels.



Deze lok heb ik in maart 2017 in de Amsterdamse Westhavens zien staan.



Ik heb al heel lang geen dure locomotief



voor de normale winkelprijs in de winkel gekocht



(de NS 186 en de Vectron diesel zijn locomotieven uit de goedkopere hobby-serie) ,



ik had besloten voor deze zeer fraaie machine een uitzondering te gaan maken.



Toen Lisanne zaterdagmiddag graag afgezet wilde worden in Alkmaar heb ik ook daadwerkelijk de lok gekocht.



Uiteraard heb ik de lok direct uitgebreid op de foto gezet



en 's avonds kwam Laurent spontaan langs om de lok goed te bekijken en te zien rijden.



Ik ben er erg blij mee!



Hachelijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten