vrijdag 29 december 2017

Marklin 36193 De SBB Cargo Siemens Vectron Br 193

Persoonlijk vind ik vaderdag een hele geslaagde dag!



Zo zat ik zondagmorgen (vaderdag) al om 10.00 uitermate ontspannen op de racefiets, richting het strand van Castricum.


(Egmond aan Zee)

Als ik om 12.30 thuis ben is het grut eindelijk uit bed en zit klaar om cadeautjes te overhandigen, een mooie locomotief van mijn favoriete merk Märklin.



De kenner ziet waarschijnlijk direct dat het om een Siemens locomotief gaat,



om de opvolger van de Eurosprinter (o.a. de Oostenrijkse Taurus en de Duitse bouwserie 189).



Het is de Vectron, bouwserie 193.



Het is een nieuw ontwikkeld model van Marklin, de lok voelt vreemd aan, ruw en licht,



de rijeigenschappen en het geluid zijn echter goed.



Ja, vaderdag vind ik een heel geslaagd gebeuren.



Hachelijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten